Verdere verloop
Als wij je klacht ontvangen hebben, ontvang je een ontvangstmelding. De klacht zelf zal binnen 45 dagen afgehandeld worden.
Dewaco zal binnen deze termijn haar bevindingen schriftelijke aan jou meedelen en motiveren.
Indien je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht kan je steeds terecht bij de Vlaamse Ombudsdienst (www.vlaamseombudsdienst.be).
Hou er wel rekening mee dat de Vlaamse Ombudsdienst pas zal optreden als je geprobeerd heeft om met Dewaco tot een oplossing te komen.
Ombudsdienst
Ben je niet tevreden met de oplossing die wij jou bieden, nadat je de klacht bij ons indiende? Dan kan je terecht bij de Vlaamse Ombudsdienst.
De Vlaamse Ombudsdienst zal pas in actie treden als je eerst de nodige stappen ondernam om jouw klacht met ons zelf te bespreken.
Je bereikt hen:
Toezichthouder
Ben je nog niet akkoord met een beslissing van onze maatschappij?
Dan kan je in een derde stap de toezichthouder contacteren om ‘verhaal’ aan te tekenen.
Agentschap Wonen-Vlaanderen, afdeling Toezicht
Herman Teirlinckgebouw
Havenlaan 88 bus 22
1000 Brussel