DNA Dewaco

Om te bepalen hoe Dewaco wil communiceren met haar doelgroep en met de belanghebbende van onze onderneming, is het belangrijk te weten wat het DNA van Dewaco is. We moeten de kernwaarden van onze opdracht in beeld brengen.

 

Het in kaart brengen van de identiteit van Dewaco.

Deze identiteit is het vertrekpunt voor alles wat we doen. Het bepaalt hoe we ons bedrijf inrichten, welke medewerkers we aannemen en welke partners we kiezen.

 

Waar hebben we een diepe passie voor?

  • Bouwen en renoveren
  • Gelijke kansen bieden, bijdragen tot een positieve samenleving
  • Ondersteunen van de meest kwetsbaren

 

Waar kunnen we het beste in ons vakgebied in zijn?

  • Expertise in alle bouwtechnieken – ervaring in totaalrenovaties en nieuwbouw
  • Laagdrempelige communicatie – klantvriendelijkheid – de kracht van het luisteren naar de doelgroep
  • Sociale vaardigheden in huis om goed samen te werken met andere actoren – geloof in samenwerkingsverbanden
  • Sociale economie (empathie en medemenselijkheid) – overstijgt het enge eigenbelang

 

Bedrijfs-DNA van Dewaco zit ‘m voor een groot deel in de mensen, het team, de bestuurders … in de gezamenlijk opgebouwde progressieve cultuur. (ziel – niet tastbaar)

 

Volgende elementen maken ons bedrijfs-DNA tastbaarder:

  • Progressief bestuur gericht op de vooruitgang voor iedereen binnen de samenleving
  • Transparante personeelsstructuur bestaande uit zelfsturende sociaalvoelende medewerkers
  • Ons kantoor als ‘open’ huis waar de huurders en kandidaat-huurders op een laagdrempelige manier terecht kunnen
  • Ons patrimonium: vernieuwend, grensverleggend, ecologisch … toekomstgericht.

 

Onze unieke bedrijfsidentiteit moet de reden zijn waarom partners, steden en gemeenten in ons geloven.

 

Klik op onderstaande titels voor meer informatie:

Visie

Dewaco-Werkerswelzijn wil een goede huisbaas zijn en streeft naar tevreden bewoners.